
Hi ha moltíssimes maneres de gaudir la teva sexualitat. A soles, en companyia, al llit, al sofà, a un hotel, sense roba, amb roba, fent servir joguines, llepant, tocant, penetrant… Moltíssimes.
Però perquè això passi cal que et deixis fer-ho. Que et permetis gaudir-la. I que si no la gaudeixes, trobis el per què i puguis treballar-ho.
Si estàs aquí és perquè vols fer un aprenentatge. Pot ser que vulguis aprendre sobre les teves relacions i la teva sexualitat. Pot ser que vulguis millorar-les, o que simplement vulguis estar al dia i no descuidar aquesta part tan important de tu.
Aquí tens la oportunitat de tot això i més. Només m’has de deixar el teu mail i et regalo un llibre en format electrònic amb una guia per treballar la teva sexualitat i connectar amb tu en 5 dies.
Deixes aquí el mail, i llestos.
Si el que vols és agendar una visita amb mi, et comento que ara mateix no atenc primeres visites, però que si et dones d’alta a la newsletter veuràs com poder-ho fer.
També pots contactar amb qualsevol de les persones meravelloses del meu equip.